مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 18:552023-02-23سياسي

امام حسین(ع) سمبل آزادی/ کاش ما هم مسافر طریق العشق (کربلا) شویم


سوم شعبان روز ولادت امام حسین (ع) روز میثاق با شهادت و روز پاسدار است روزی که به اهمیت وجود پاسداران پی می بریم و در میابیم اگر سپاه نبود امنیت و آرامش وجود نداشت و سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه بارز یک سپاهی مقتدر است.

- خبرگزاری فارس- سرویس فرهنگی خراسان جنوبی؛ شعبان المعظم که می رسد همه بیشتر حتی از محرم بوی کربلا به سرشان می زد.

همه می خواهند در روزی که سردار کربلا پا به جهان می گذارد به مبارک باد علی بن ابی طالب و فاطمه (س) و پیامبر نور و مهربانی بروند اما اگر توفیق حضور نباشد که مهمان حریم یار در کربلا شوند با پای دل راهی حرمش می شوند تا مهمان خانه یار شوند.

اینجا دیگر مرزهای زمینی و خاکی را رها می کنی و با بال های دل در این شاهراه نورانی به پرواز در می آیی و چه پرواز دلچسبی دارند پرستوهای عاشق وقتی به حریم یار می رسند و بعد از طی طریق و سیر و سلوک عاشقانه که به دیدار عشق نائل می آیند.

اینجا غبار دل را با باران چشم ها می شویند و در کعبه کربلا به طوائف در می آیند و سعی بین صفا و مروه آن ها می شود بین الحرمین؛ کاش ماهم مسافر طریق العشق یعنی کربلا شویم.

امشب انگار زمین و زمان حال و هوای دیگری دارد آسمان و فرشتگان آسمانی همه به سماع  در آمده اند و می خواهند نوید مولودی به نام حسین سپه سالار میدان کربلا را به جهانیان بدهند و بگویند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حسین(ع) سمبل آزادی/ کاش ما هم مسافر طریق العشق (کربلا) شویم

امام حسین(ع) سمبل آزادی/ کاش ما هم مسافر طریق العشق (کربلا) شویم