مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 17:002023-02-23اقتصادي

جزییات اجرای طرح بهسازی شبکه برق روستایی با عنوان بهارستان اعلام شد


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خصوص جزییات اجرای طرح بهسازی شبکه برق روستایی با عنوان بهارستان گفت: بهسازی شبکه برق 350 روستای استان فارس تا پایان امسال در دستور کار توزیع برق فارس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا کریمی فرد گفت: طرح بهسازی شبکه برق روستایی با عنوان بهارستان از سال گذشته توسط شرکت توانیر طراحی شد و براساس آن شرکت های توزیع مکلف شدند که طی یک فرآیند 5 ساله، اهداف این طرح را محقق کنند.

کریمی فرد با بیان اینکه هدف تعیین شده برای توزیع برق فارس، بهسازی شبکه برق 350 روستای استان تا پایان امسال بوده است، از پیشرفت 95 درصدی پروژه های مرتبط با طرح بهارستان خبر داد و گفت: در این طرح تاکنون شبکه برق 3500 مشترک روستایی پایدار شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را جابجایی و مقاوم سازی پایه های برق در معابر روستایی، تأمین ولتاژ مطمئن مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستا های مشمول طرح و توسعه شبکه و تأمین برق متقاضیان جدیدانشعاب اعلام و اضافه کرد: اعتبار این طرح در فارس بالغ بر 1360 میلیارد ریال بوده است.

کریمی فرد ادامه داد: از ابتدای شروع طرح بهارستان در فارس تاکنون 4177 اصله پایه فشار ضعیف و متوسط فرسوده و مخاطره آمیز با اعتباری معادل 236 میلیارد ریال تعوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای طرح بهسازی شبکه برق روستایی با عنوان بهارستان اعلام شد

جزییات اجرای طرح بهسازی شبکه برق روستایی با عنوان بهارستان اعلام شد