مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:152023-02-23سياسي

اولویت ستاد نماز جمعه قزوین؛ جذب جوانان به قلب فرهنگی شهر است


دبیر ستاد اقامه نماز جمعه استان قزوین با بیان اینکه تمرکز ستاد بر روی دانش آموزان و حضور نسل نوجوان و جوان در نماز جمعه است گفت: طرح دانش آموزی میعاد، - اولویت ستاد نماز جمعه قزوین؛ جذب جوانان به قلب فرهنگی شهر است ایسنا/قزوین دبیر ستاد اقامه نماز جمعه استان قزوین با بیان اینکه تمرکز ستاد بر روی دانش آموزان و حضور نسل نوجوان و جوان در نماز جمعه است گفت: طرح دانش آموزی میعاد، طرح یاوران جمعه، طرح مهر جمعه، طرح مصباح و مشکات و طرح امید در این راستا درحال برگزاری است.

علی شفیعی شاد در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز پنجشنبه چهارم اسفندماه در محل ستاد اقامه نماز قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد ما به نماز جمعه پس از صحبت های مقام معظم رهبری که نماز جمعه را قلب فرهنگی شهر و قرارگاه اخلاق نامیدند با سازماندهی در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری و نرم افزاری تغییر کرد.

وی عنوان کرد: استقرار نظام فرهنگی مناسب و رسیدن به هدف قرارگاهی سبب شد که نماز جمعه قزوین در سطح کشور در حوزه موضوعات و اقدامات مختلف فرهنگی پیشتاز و پیشگام باشد.

دبیر ستاد اقامه نماز جمعه استان قزوین بیان کرد: بسیاری از اقدامات صورت گرفته در ستاد نماز جمعه قزوین برای اولین بار است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور اجرا می شود؛ همچون سینمای نماز جمعه که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت ستاد نماز جمعه قزوین؛ جذب جوانان به قلب فرهنگی شهر است

اولویت ستاد نماز جمعه قزوین؛ جذب جوانان به قلب فرهنگی شهر است