مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 15:452023-02-23سياسي

تدوین سند توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان زنجان


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان از تدوین سندی با 150 اقدام در راستای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در استان زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان از تدوین سندی با 150 اقدام در راستای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در استان زنجان خبر داد.

مرتضی شهامی ظهر امروز (4 اسفندماه) در همایش بزرگداشت پروفسور محمود حسابی که در هنرستان مهدوی زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید با جدیت و قاطعیت بیشتری در امور کار کنیم، اظهار کرد: درسی که از دکتر حسابی باید بگیریم این است که از هر چه که در توان داریم، استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین مراسم هایی تذکری برای ما است که انگیزه و تلاش های خود را برای کار بیشتر کنیم، اظهار کرد: باید به خود تذکر دهیم که دکتر حسابی در آن شرایط و در آن مقطع زمانی چه تاثیرات علمی در کشور داشت.

این مسئول با تاکید بر اینکه درسی که می توان از زندگی پرفسور حسابی گرفت این است که با انگیزه بیشتر برای پیشرفت و توسعه کشور گام برداشته و در این راه از هیچ اقدامی دریغ نکنیم، ادامه داد: باید زمینه ایجاد اتفاقات خوب در کشور را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان زنجان

تدوین سند توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان زنجان