مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 15:302023-02-23سياسي

تجلیل از 18 اثر برتر بخش عکس جشنواره امامت و ولایت در دماوند


دومین جشنواره کشوری امامت و ولایت با محوریت «عکس هدایت» با تجلیل از 18 اثر برتر در دانشگاه آزاد اسلامی دماوند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، اختتامیه دومین جشنواره کشوری امامت و ولایت با محوریت عکس هدایت ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام آقایی، مشاور عالی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، قاسمی مشاور امور زنان و خانواده رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، رضایی مهر معاون امور عمرانی و دانش آموز سرپرست معاونت سیاسی فرمانداری دماوند، عبداللهی فر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دماوند و جمعی از مسؤولان ادارات، دانشجویان و هنرمندان دماوند حضور داشتند.

این جشنواره در دو بخش دوربین حرفه ای و موبابل در موضوعات آیین سنت عزاداری حسینی، پیاده روی اربعین، خاطرات سفر کربلا و فرهنگ حسینی در زندگی و خانواده به اجرا درآمد که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و با همکاری موسسه امامت و مهدویت و دستگاه های فرهنگی شهرستان دماوند برگزار شد.

تجلیل از 18 اثر برتر بخش عکس هدایت جشنواره کشوری امامت و ولایت در دماوند ملک محمدی، دبیر بخش عکس هدایت جشنواره کشوری امامت و ولایت در حاشیه این مراسم اظهار کرد: جشنواره کشوری امامت و ولایت برای دومین سال متوالی به همت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 18 اثر برتر بخش عکس جشنواره امامت و ولایت در دماوند

تجلیل از 18 اثر برتر بخش عکس جشنواره امامت و ولایت در دماوند