مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:552023-02-23اقتصادي

الزام دستگاه های اجرایی برای به اشتراک گذاری داده ها


رییس سازمان نقشه برداری با تاکید بر الزام دستگاه های اجرایی برای به اشتراک گذاری داده های خود گفت: این اطلاعات باارزش و توسعه SDI برای برنامه ریزی ها در سطح استانی و کشوری در آینده مفید و موثر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی جاویدانه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان با اشاره به پایلوت بودن استان زنجان در راه اندازی پنجره واحد مدیریت زمین و پورتال سرمایه گذاری، اظهار کرد: به منظور دسترسی دائمی به اطلاعات به روز در بستر زیرساخت های اطلاعات مکانی ملّی و استانی، از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان تاکید شده است که وب سرویس های ثبت شده در ژئوپورتال استانی از لحاظ عملکردی و اتصال باید به طور مستمر مورد پایش قرار گیرند.

رییس سازمان نقشه برداری به اخذ مصوبات اجرایی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در سطح ملی، استانی و تدوین سند مدیریت مخاطرات به مدیریت افتا اشاره و  افزود: زیرساخت داده های مکانی، مجموعه ای از سیاست ها، استانداردها، شبکه های دسترسی، داده های مکانی، سازمان ها و مردم است.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت داده مکانی ابزار مناسبی برای انجام امور خواهد بود، تصریح کرد: در راستای بهره وری بهتر، ارتقای کیفیت داده ها باید مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام دستگاه های اجرایی برای به اشتراک گذاری داده ها

الزام دستگاه های اجرایی برای به اشتراک گذاری داده ها