مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:352023-02-23اقتصادي

ایجاد بستر مناسب کسب و کار از اهداف اولویت دار جهرم است


ایجاد بستر مناسب کسب و کار، رفع موانع موجود و تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اولویت دار در شهرستان جهرم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسن شعبانی ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان جهرم با اشاره به اهمیت استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات شهرستان در راستای تحقق شعار سال، اظهار داشت: ایجاد بستر مناسب کسب و کار، رفع موانع موجود و تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اولویت دار در شهرستان جهرم است.

وی افزود: جلسات کارگروه رفع موانع تولید به عنوان ابزاری مناسب جهت ارتباط بین مسئولین و واحدهای تولیدی می تواند مسائل و مشکلات تولیدکنندگان را پیگیری کند و برای گره گشایی از مشکلات سرمایه گذاران و تولید کنندگان نهایت تلاش خود را داریم و از اعضای کارگروه انتظار می رود در رفع مسائل فعالان اقتصادی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم اعلام کرد: واحدهای تولیدی در صورت بروز هرگونه مشکل می توانند درخواست خود را به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به عنوان دبیر جهت ارائه در کارگروه و رسیدگی و رفع مسائل خود اقدام کنند.

در این جلسه مشکل آب و برق واحد گاوداری شیری، مشکل تسهیلات واحد مرغداری گوشتی، مشکل سوخت کوره های گچ پزی، مشکل امهال تسهیلات سردخانه 1000 تنی، مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بستر مناسب کسب و کار از اهداف اولویت دار جهرم است

ایجاد بستر مناسب کسب و کار از اهداف اولویت دار جهرم است