مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:252023-02-23سياسي

نشست سالانه حزب مردم سالاری برگزار شد


بیست و یکمین کنگره سراسری حزب مردم سالاری با شعار «رفع بن بست های قانون اساسی، لازمه برون رفت از مشکلات کشور» با حضور منتخبان حزب از سراسر کشور و جمعی از شخصیت های سیاسی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی فارس، بیست و یکمین کنگره سراسری حزب مردم سالاری با شعار رفع بن بست های قانون اساسی، لازمه برون رفت از مشکلات کشور امروز پنجشنبه با حضور منتخبان حزب از سراسر کشور و جمعی از شخصیت های سیاسی برگزار شد.

مصطفی کواکبیان دبیرکل این نشست در ابتدای سخنان خود از حضور اعضای شورای مرکزی، دفتر سیاسی، دبیران و اعضای شاخه ها، سازمان ها و کمیته های حزب، دبیران استانی و منتخبان حزب از سراسر کشور تشکر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در این حزب قدمی مهمی در راستای جمهوریت سوم برداریم و اصلاح جامعه سیاسی کشور کمک کنیم.

این نشست، با حضور مصطفی کواکبیان دبیرکل این حزب، محمود صادقی، علی باقری، احمد مازنی، فاضل میبدی و انوشیروان محسنی بندپی و جمعی دیگر از فعالین سیاسی اصلاح طلب، در مرکز همایش نیایش در سعادت آباد تهران برگزار شد.

محسنی بندپی استاندار سابق تهران در این جلسه،گفت: عزت همه ملت ها در گرو قدرت اقتصادی و حفظ ارزش های انسانی است و باید ببینیم ارزش اقتصادی و ارزش های کرامت انسانی در چه مسیری قرار دارد، به نظر بنده اقتصاد منبع اصلی تزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست سالانه حزب مردم سالاری برگزار شد

نشست سالانه حزب مردم سالاری برگزار شد