مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-23اجتماعي

اجرای طرح «نذر آب» در روستای لاش چاروسا


هفتادمین کاروان سلامت و معیشت محور جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه و اجرای طرح نذر آب در روستای لاش در بخش چاروسا اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، کاروان های سلامت تبلور خدمت رسانی صادقانه و تلاش خالصانه داوطلبان هلال احمر همواره در امر کمک به بیماران نیازمند و خانواده های بی بضاعت خدمات داوطلبانه با اهداف بشردوستانه به اقشار نیازمند جامعه ارائه می شود.

هفتادمین طرح عام المنفعه و بشردوستانه کاروان سلامت و معیشت محور جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و حمایتی در روستای لاش در بخش چاروسا اجرا شد.

سید عادل رهبریان رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه در حاشیه اجرای این طرح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 40 نفر از اهالی این روستا از خدمات ویزیت و داروی رایگان به ارزش 140 میلیون ریال بهره مند شدند.

وی افزود: طرح کاروان سلامت و اجرای پروژه حمایتی توسط حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر در طول سال و به مناسبت های مختلف با اعزام به روستاهای کم برخوردار و محروم ادامه خواهد داشت.

رهبریان گفت: در این کاروان حمایتی تعداد 30 بسته معیشتی که با حمایت خیرین تهیه شده بود به ارزش 150میلیون ریال در بین خانوارهای روستای لاش توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «نذر آب» در روستای لاش چاروسا

اجرای طرح «نذر آب» در روستای لاش چاروسا