مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 13:252023-02-23سياسي

ادای احترام سبزپوشان ثارالله کرمان به فرمانده «حاج قاسم»


سبزپوشان سپاه ثارالله استان کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام فرمانده شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، جمع زیادی از سبزپوشان سپاه ثارالله استان کرمان پیش از ظهر امروز چهارم اسفندماه در آستانه میلاد با سعادت سیدالشهدا (ع) و روز پاسدار با حضور در گلزار شهدای کرمان با فرمانده شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کردند.

کام تان را با کیک 110 متری شیرین کنید در همین حال ساعت 15 امروز جشن میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار به همراه ویژه برنامه سالگرد شهادت شهدای غدیر در محل گلزار شهدای کرمان برگزار می شود که رونمایی از کیک 110 متری با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) از جمله برنامه های این جشن است.

ثاراللهیان همچنین فردا جمعه پنجم اسفندماه حضور گسترده ای در نماز جمعه های سراسر استان کرمان خواهند داشت و سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله نیز قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان به ایراد سخن می پردازد.

برپایه این گزارش، جشن روز پاسدار در محل مصلای امام علی(ع) و حسینیه ثارالله کرمان با حضور مردم برگزار می شود و تعدادی از پاسداران نیز تجلیل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام سبزپوشان ثارالله کرمان به فرمانده «حاج قاسم»

ادای احترام سبزپوشان ثارالله کرمان به فرمانده «حاج قاسم»