مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-23اقتصادي

رفع موانع سرمایه گذاری در شیراز اولویت است


شهردار شیراز با بیان اینکه رفع موانع و حل مشکلات جذب سرمایه گذار و رونق سرمایه گذاری در این کلانشهر یک اولویت است، گفت: به دنبال حصول نتیجه برای رفع موانع موجود در حوزه سرمایه گذاری هستیم.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با بیان اینکه رفع موانع و حل مشکلات جذب سرمایه گذار و رونق سرمایه گذاری در این کلانشهر یک اولویت است، گفت: به دنبال حصول نتیجه برای رفع موانع موجود در حوزه سرمایه گذاری هستیم.

محمدحسن اسدی در سومین نشست تخصصی سرمایه گذاری با موضوع آسیب شناسی، بررسی چالش ها و راهکارهای توسعه سرمایه گذاری در شیراز ، با اشاره به 2 مقوله ریسک پذیری و بازدهی در حوزه سرمایه گذاری خاطرنشان کرد: ایجاد فضای همراه با اعتماد می تواند شرایط کسب وکارها را به ویژه در حوزه سرمایه گذاری رونق ببخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری شیراز، اسدی با اشاره به افتتاح پروژه های مختلف در قالب جشنواره جهش عمرانی در شیراز، گفت: شیراز در بحث خطوط مترو همطراز با شهرهای اصفهان، کرج، قم و تبریز است؛ مترو شیراز با یک خط به طول 24 کیلومتر روزانه 100 هزار مسافر را جابه جا می کند و خط 2 مترو با سه ایستگاه در دهه فجر وارد فاز بهره برداری شده است.

شهردار شیراز با تأکید بر ایجاد فضای اعتماد بیان کرد: به دنبال ایجاد ظرفیت مدیریت شهری برای بسترسازی و اعتمادسازی با رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع سرمایه گذاری در شیراز اولویت است

رفع موانع سرمایه گذاری در شیراز اولویت است