مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-23فناوري

دسترسی 3000 روستا به اینترنت پر سرعت طی یکسال گذشته


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دسترسی سه هزار روستا به اینترنت پر سرعت طی یکسال گذشته در ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی زارع پور ظهر پنجشنبه با حضور در شهر ریجاب به منظور افتتاح طرح گاز رسانی به این شهر که با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده مردم شهرستان های اسلام آباد و دالاهو، سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه و تعدادی از مسئولین شهر ریجاب در جمع مردم، اظهار کرد: با توجه به عقب ماندگی های موجود در استان کرمانشاه و روستاهای آن اقدامات لازم برای توسعه و رفع موانع صورت گرفته است.

وی با بیان به اینکه اکثر روستاهای استان کرمانشاه به روستای سبز به لحاظ گازرسانی تبدیل شده اند، افزود: بیش از 76 درصد روستاهای منطقه ریجاب و 98 درصد روستاهای کل استان به اینترنت دسترسی داشته و 98 درصد روستاهای منطقه ریجاب به تلفن دسترسی دارند.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده در هفت ماه آینده تمامی روستاهای بیش از 20 خانوار در استان کرمانشاه به اینترنت پر سرعت دسترسی خواهند داشت و در یک سال گذشته 14 روستا به اینترنت متصل شده اند.

زارع پور خاطر نشان کرد: عزم و اراده جمهوری اسلامی طی چهار دهه گذشته برای تهیه امکانات قابل توجه بوده و با تأکیدات رییس جمهور برای حل مشکلات موجود مسیر تلاش برای دستیابی به توسعه همچنان ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی 3000 روستا به اینترنت پر سرعت طی یکسال گذشته

دسترسی 3000 روستا به اینترنت پر سرعت طی یکسال گذشته