مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-23اقتصادي

سهمیه بندی گاز واحدهای صنعتی و تولیدی گچ در استان سمنان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و رییس شورای مدیریت سوخت واحدهای تولیدی گچ استان سمنان با اشاره به افزایش مصرف گاز به دلیل برودت هوا در کشور و استان و مشکلات پیش آمده برای بخش تولید و صنعت از تلاش برای حل مشکلات واحدهای تولیدی گچ در استان و تامین .

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و رییس شورای مدیریت سوخت واحدهای تولیدی گچ استان سمنان با اشاره به افزایش مصرف گاز به دلیل برودت هوا در کشور و استان و مشکلات پیش آمده برای بخش تولید و صنعت از تلاش برای حل مشکلات واحدهای تولیدی گچ در استان و تامین سوخت مورد نیاز آنها خبر داد.

محمد حمیدی 4اسفندماه در نشست بررسی مشکلات کارخانه های کچ استان ، از سهمیه بندی گاز مصرفی برای واحدهای صنعتی و تولیدی گچ خبر داد و اظهار کرد: سهمیه بندی استفاده از گاز توسط واحدهای صنعتی و تولید گچ با در نظر گرفتن منافع واحدهای تولیدی، طی روزهای آتی به منظور گذر از وضعیت فعلی تا رسیدن به شرایط عادی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به دغدغه مسوولان استان برای حل مشکلات واحدهای تولیدی گچ افزود: در همین راستا، امروز جلسه مدیریت بحران استان در خصوص مدیریت سوخت واحدهای تولیدی گچ در استان برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه بندی گاز واحدهای صنعتی و تولیدی گچ در استان سمنان

سهمیه بندی گاز واحدهای صنعتی و تولیدی گچ در استان سمنان