مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 12:152023-02-23سياسي

بازگشت 376 بنگاه اقتصادی به چرخه تولید


بسیاری از پروژه های مانده از سال های گذشته نیز در شهر اصفهان به نتیجه رسیده که از 941 بنگاه اقتصادی تعداد 376 بنگاه تا آذرماه به چرخه تولید بازگشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رضا مرتضوی پیش از ظهر پنج شنبه در آیین بهره برداری از پروژه های شاخص شهری، محله محور و کلنگ زنی مناطق پنجگانه شهرداری اظهار داشت: شهدایی که در دوران نهضت و ایام دفاع مقدس و در دفاع از امنیت و حرم این شهرستان تقدیم نظام شده بر تارک انقلاب می درخشد و با مرور این ویژگی ها احساس شرم می کنیم.

وی افزود: زندگی کردن در چنین شهرستانی مایه مباهات و افتخار است که شهدای بزرگی مانند شهید حججی و احمد کاظمی نفس می کشیدند و علمای بزرگی را تربیت کرده اند.

استاندار اصفهان یکی از غفلت های امروزه را بازگو نکردن و روایت نکردن رشادت ها دانست و افزود: اینها مؤلفه های هویتی هستند که فرزندان ما باید با آن آشنا شوند که حتی در ارائه دستاوردهای انقلاب هم کم کاری شده است.

وی افزود: در بسیاری از شاخص های توسعه ای، ایران جز نظام های پیشتاز در دنیا به حساب می آید و در بخش های تولیدی و فناوری قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست.

مرتضوی با اشاره به فائق آمدن در اپیدمی کرونا با وجود محدودیت ها و عدم خدمات بین المللی، گفت: به لطف دانشمندان و نخبگان این مملکت از این برهه عبور کردیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 376 بنگاه اقتصادی به چرخه تولید

بازگشت 376 بنگاه اقتصادی به چرخه تولید