مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-23سياسي

توسعه زیرساخت ملی داده های مکانی در زنجان مورد توجه قرار گیرد


 توسعه SDI (زیرساخت ملی داده های مکانی) مستلزم مشارکت همه دستگاه ها است و باید در این مسیر با یکدیگر همراه باشند.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان نقشه برداری کشور گفت: توسعه SDI (زیرساخت ملی داده های مکانی) مستلزم مشارکت همه دستگاه ها است و باید در این مسیر با یکدیگر همراه باشند.

علی جاودانه ظهر امروز (4 اسفندماه) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان با اشاره به اخذ مصوبات اجرایی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در سطح ملی، استانی و تدوین سند مدیریت مخاطرات به مدیریت افتا، اظهار کرد: زیرساخت داده های مکانی، مجموعه ای از سیاست ها، استانداردها، شبکه های دسترسی، داده های مکانی، سازمان ها و مردم است.

وی با اشاره به شاخص میزان مشارکت، افزود: زیرساخت داده مکانی ابراز مناسبی برای انجام امور خواهد بود، لذا ارتقای کیفیت داده ها باید مدنظر باشد.

این مسئول با اشاره به دقت، صحت به روز بودن و سازگاری منطقه ای اطلاعات، ادامه داد: یکی از موارد مدنظر این است که دستگاه ها خودشان به صورت پایلوت باشند و اطلاعات خود را تحت عنوان پایگاه داده در اختیار سایر دستگاه ها قرار دهند.

جاودانه با اشاره به ارائه اطلاعات و تحلیل نتایج قابل اعتماد، اضافه کرد: پیشنهاد می کنم در زیرپرتال این پایگاه، داده مدیریت بحران و کاربری اراضی نیز برای توسعه بیشتر به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت ملی داده های مکانی در زنجان مورد توجه قرار گیرد

توسعه زیرساخت ملی داده های مکانی در زنجان مورد توجه قرار گیرد