مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 11:252023-02-23اقتصادي

بانوی زندانی با کمک کانون های خدمت رضوی استان بوشهر آزاد شد


یک بانوی زندانی جرایم غیر عمد با پرداخت 930 میلیون ریال توسط دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر آزاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزادی زندانیان از اقدامات بسیار مهمی است که تلاش داریم در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

مهران خورده بین مقدم از آزادی یک زندانی مالی خبر داد و افزود: دبیرخانه کانون های خدمت رضوی مبلغ 930 میلیون ریال را برای آزاد سازی یک بانوی بدهکار مالی جرایم غیر عمد در قالب تفاهم نامه بنیاد کرامت رضوی و ستاد دیه کشور مبنی بر آزاد سازی بانوان زندانی جرایم غیر عمد پرداخت کرد و یک مادر به کانون گرم خانواده بازگشت.

وی گفت: پس از ابلاغ نامه پویش ملی نذر امام رضا (ع) با موضوع آزادی زنان زندانی جرایم غیر عمد توسط مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی به دبیرخانه استان این اقدام خداپسندانه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: به همین منظور نشستی با ستاد دیه استان و اداره کل زندان های استان برگزار و سهم دبیرخانه استان بوشهر به میزان 930 میلیون ریال مشخص شد که بلافاصله به حساب ستاد دیه استان واریز شد.

وی افزود: این خانم در آیین آزادی 60 زندانی جرایم غیر عمد استان بوشهر که با حضور جمعی از مسئولان و خانواده زندانیان برگزار شد آزاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی زندانی با کمک کانون های خدمت رضوی استان بوشهر آزاد شد

بانوی زندانی با کمک کانون های خدمت رضوی استان بوشهر آزاد شد