مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 10:352023-02-23سياسي

گلستان پایلوت طرح 4040 با هدف توسعه روستاهای محروم می شود


قائم مقام وزیر کشور در امور مناطق محروم گفت: اجرای طرح 4040 با هدف محرومیت زدایی از روستاهای کشور از استان گلستان آغاز خواهد شد.

- علی آقا محمدی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی محلات کم برخوردار و کارگروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده گلستان در گرگان اظهار کرد: 39 هزار و 500 روستا در کشور داریم که از این تعداد 13 هزار و 900 روستا جزء روستاهای محروم و کم برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه روستاهای محروم به چهار هزار و 40 منظومه روستایی تبدیل شده اند، گفت: قرار است با هدف محرومیت زدایی از این روستاها طرح 4040 در آن ها اجرا و استان گلستان که جمعیت بالای روستایی دارد، پایلوت اجرای آن باشد.

قائم مقام وزیر کشور در امور مناطق محروم همچنین در این جلسه گفت: در 43 محله کم برخوردار گلستان، شهردار محله انتخاب شود و در صورت تفاهم با سازمان مدیریت صنعتی شهرداران محله ها بتوانند در یک سطح بالاتر از مدرک فعلی خود به تحصیل بپردازند.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان نیز در این جلسه مهمترین اولویت های استان را نجات بخشی خلیج گرگان، رفع مشکل کمبود آب در استان با شیرین سازی دریا، تکمیل سد نرماب، احداث سد شصت کلاته و تکمیل کریدور شمال جنوب برای اتصال ریلی اینچه برون به بندرعباس اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان پایلوت طرح 4040 با هدف توسعه روستاهای محروم می شود

گلستان پایلوت طرح 4040 با هدف توسعه روستاهای محروم می شود