مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 10:302023-02-23حوادث

وقوع 3حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان/ سرنشین پژو جان باخت


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: در این حوادث سرنشین پژو پارس جان باخت.

- مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: نیروهای امداد و نجات پایگاه نعیم آباد حوالی غروب روز گذشته به یک مورد واژگونی پژو پارس کیلومتر 13 محور دامغان_سمنان امداد رسانی لازم را کردند.

وی ضمن بیان اینکه سه مصدوم حادثه به مراکز درمانی انتقال یافتند، افزود: این حادثه تلخ منجر به فوت یکی از سرنشینان این خودرو نیز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه واژگونی زانتیا کیلومتر 24 محور سرخه_آرادان دیگر حادثه مهم رانندگی محورهای استان بود، ابراز داشت: این حادثه نیز سه مصدوم برجای گذاشت که عملیات رهاسازی برای یک سرمستی به انجام رسید.

محمد خانی با بیان اینکه انحراف خودرو پراید از جاده و برخورد آن با تپه امدادرسان های پایگاه ده نمک را به محل حادثه کشاند، تصریح کرد: این حادثه نیز چهار مصدوم بر جای گذاشت که همگی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 3حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان/ سرنشین پژو جان باخت

وقوع 3حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان/ سرنشین پژو جان باخت