مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 10:002023-02-23ورزشي

تیم روستای باغچق قهرمان لیگ دسته یک فوتبال خراسان شمالی شد


عضو هیئت مدیره باشگاه فوتبال روستای باغچق از کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته یک خبر داد و گفت: این تیم مجوز حضور در سوپر لیگ فوتبال بزرگسالان استان را نیز کسب کرد.

- احسان باغچقی در گفتگو با مهر اظهار داشت: تیم فوتبال روستای باغچق در سال 1400 با همت و همکاری جوانان روستا و با هدف ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان روستا ایجاد شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه فوتبال روستای باغچق گفت: روستا باغچق از دیرباز معرف به روستایی پهلوان خیز در رشته های انفرادی بوده ولی در چند سال اخیر جوانان این روستا نشان دادند که توان حضور در سطح اول فوتبال استان را نیز دارند.

وی با اشاره به اینکه تیم باغچق در سال اول حضور فوتبال در مسابقات لیگ دسته 2 فوتبال استان با اقتدار قهرمان شد، افزود: در سال 1401 موفق شد در هفته چهاردهم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال بزرگسالان استان با کسب 34 امتیاز، 11 برد، 2 باخت، 1 مساوی، 35 گل زده و 8 گل خورده ضمن کسب مقام قهرمانی مجوز حضور در سوپر لیگ فوتبال بزرگسالان استان را کسب کند.

باغچقی ادامه داد: 90 درصد بازکنان تیم باغچق از خود جوانان روستا می باشند و تمام هزینه های تیم در این 2 فصل توسط جوانان تیم پرداخت شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه فوتبال روستای باغچق با بیان اینکه این تیم نماینده مینی فوتبال خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم روستای باغچق قهرمان لیگ دسته یک فوتبال خراسان شمالی شد

تیم روستای باغچق قهرمان لیگ دسته یک فوتبال خراسان شمالی شد