مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-23ورزشي

مسمومیت دوباره 62 دانش آموز در بروجرد


 معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: امروز 62 نفر از دانش آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد دچار علائم مسمومیت شدند که همگی ترخیص و تا این لحظه 11 نفر بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مسلم مرادی عصر امروز در گفت و گو با ایرنا افزود: جلسه شورای تامین این شهرستان در خصوص مسمومیت جمعی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه تشکیل شد و ابعاد مختلف این اتفاق با حضور کارشناسان از دستگاه های اجرایی بررسی و مورد پیگیری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: طی روز گذشته و صبح امروز بنا بر گزارش بهداشت و درمان در مجموع 82 دانش آموز به علت استنشاق گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند که توسط نیروهای اورژانس و خانواده های افراد به بیمارستان های امام خمینی(ره) و آیت الله بروجردی منتقل شدند.

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه حال عمومی دانش آموزان بستری شده نیز خوب است گفت: بر اساس اعلام اولیه دستگاه های فنی، نقص فنی سیستم گرمایشی مدرسه و همچنین نشت گاز سالن ورزشی مجاور علت مسمومیت دانش آموزان بوده است.

وی با بیان اینکه احتمال تعطیلی دبیرستان احمدیه برای هفته آینده بررسی خواهد شد، گفت: در حال حاضر در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است.

مرادی افزود: بررسی ها برای دستیابی به نتیجه کامل و قطعی مسمومیت دانش آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه ادامه دارد و مردم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت دوباره 62 دانش آموز در بروجرد

مسمومیت دوباره 62 دانش آموز در بروجرد