مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-23فرهنگي

شیراز در صدر اخبار میراثی/تبریک خشک و خالی روز راهنمایان


برگزاری نمایشگاه صنایع دستی فجر، انتخاب چهار شهر و روستای جهانی، باز شدن مرزهای ویتنام به روی گردشگران ایرانی و تداوم موضوع بافت شیراز از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری این هفته بود.

- خبرگزاری مهر _ گروه جامعه؛ در این هفته نمایشگاه صنایع دستی فجر در موزه ملی ایران برپا شد و آثار فاخری از صنایع دستی شهرهای مختلف کشور به نمایش در آمد این نمایشگاه تا چهارم اسفند ماه ادامه داشت.

به بار نشاندن صنعت در معنای تاریخی این جشنواره بیانیه ای به شرح زیر هم در این هفته منتشر کرد که در بخشی از آن آمده: اگر چه سیاست های کلان توسط قانونگذاران برای بلندمدت دیده و اندیشیده شده اند، لیک بدیهی است نحوه ارائه مجریان، بر اساس نیازهای روز و به فراخور اقتضائات زمان، می تواند و باید تغییراتی را نسبت به ادوار قبل لحاظ کند.

در چنین وضعیتی است که تمام تلاش برگزار کنندگان و مسئولان با رویکرد تقویت توجه به صنایع دستی ایران، در راستای تحقق اقتصاد هویت بنیان، متمرکز شده و کوشیده راه پر فراز و نشیب ترکیب فاخر- کاربردی را در آثار صنایع دستی ایران هموار سازد و صناعت را در معنای تاریخی خویش به بار نشاند.

معرفی چهار شهر و روستای جهانی صنایع دستی به شورای عالی در این هفته که پر بود از خبرهای حوزه صنایع دستی، مریم جلالی معاون صنایع دستی کشور از اعلام چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز در صدر اخبار میراثی/تبریک خشک و خالی روز راهنمایان

شیراز در صدر اخبار میراثی/تبریک خشک و خالی روز راهنمایان