مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 22:502023-02-22حوادث

اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!


پسر جوانی که در جشن تولد مستانه، صحنه وحشتناک آدمکشی را رقم زد، در حالی به بازسازی صحنه قتل پرداخت که چگونگی سقوط از  درخت و رها کردن دسته دشنه خون آلود در پشت بام را نیز شرح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، پنجم بهمن گذشته هنگامی که حدود 20 دختر و پسر جوان در یک جشن تولد مختلط شرکت کرده بودند، ناگهان میزبان 26 ساله بساط مشروب خوری را پهن کرد و بدین ترتیب برخی از مهمانان با مستی شیطانی همراه شدند.

طولی نکشید که در میان رقص و پایکوبی مستانه، به یک باره صدای موسیقی و عربده در هم آمیخت و یکی از مهمانان دست دختری را گرفت تا او را به درون اتاق بکشاند.

اما وقتی با مقاومت و مخالفت دیگر مهمانان روبه رو شد در یک لحظه دشنه ای را بیرون کشید و در حالی که وانمود می کرد در عالم مستی سیر می کند، فریاد می زد هیچ کس حق دخالت ندارد! در همین هنگام برادر محسن (جوان دشنه به دست) در برابرش قرار گرفت تا دختر را از چنگ او برهاند ولی محسن ناگهان تیغه دشنه را بر پیکر برادرش فرود آورد و این گونه جشن تولدی خونبار رقم خورد.

میزبان جشن تولد دومین نفری بود که با دشنه او مجروح شد و سپس جوان 30 ساله که مقاومت بیشتری به خرج می داد تا دختر جوان را نجات دهد هدف تیغه دشنه مرگبار محسن قرار گرفت و در یک چشم بر هم زدن نیمی از تیغه دشنه در قفسه سینه اش فرو رفت و درون استخوان ها شکست محس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!

اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!