مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 22:502023-02-22سياسي

فیلم سردار شهید «حسین املاکی» ساخته می شود


رییس ستاد کنگره 8 هزار شهید استان گیلان از ساخت فیلم شهید «حسین املاکی» خبر داد و گفت: تفاهم نامه با بنیاد روایت فتح برای ساخت این فیلم اواسط اسفند ماه منعقد می شود.

- رشت- رییس ستاد کنگره 8 هزار شهید استان گیلان از ساخت فیلم شهید حسین املاکی خبر داد و گفت: تفاهم نامه با بنیاد روایت فتح برای ساخت این فیلم اواسط اسفند ماه منعقد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ غلامرضا ملک علیپور شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان گیلان، اظهار کرد: نگاه ویژه گیلانی ها به فرهنگ ایثار و شهادت ستودنی است و این روند باید استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به همدلی و هم افزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: انسجام در فرهنگ سازی مفاهیم و ادبیات دفاع مقدس اثربخش است.

رییس ستاد کنگره 8 هزار شهید استان گیلان با اشاره به جزییات برگزاری دومین دوره این کنگره، بیان کرد: برگزاری 8 اجلاسیه استانی، 4 کنگره استانی و برپایی کنگره شهرستانی از مهم ترین محورهای دومین دوره برگزاری این کنگره است.

ملک علیپور از ساخت فیلم شهید حسین املاکی خبر داد و اضافه کرد: تفاهم نامه با بنیاد روایت فتح برای ساخت فیلم شهید حسین املاکی اواسط اسفند منعقد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم سردار شهید «حسین املاکی» ساخته می شود

فیلم سردار شهید «حسین املاکی» ساخته می شود