مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 22:052023-02-22سياسي

نقشه راه گردشگری و سرمایه گذاری در همدان نداریم


رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان گفت: نقشه راه گردشگری و سرمایه گذاری در همدان نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید بادامی نجات در جلسه کمیسیون بودجه با موضوع بررسی کلیات بودجه 1402 و با حضور مدیرعامل شرکت عمران کیش، اعضای شورا و تعدادی از مدیران شهرداری، اظهار کرد: امید است بتوانیم از ظرفیت فکری و مشورتی و توان اداری مدیران همدانی در سطح کشور استفاده کنیم.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان با بیان اینکه گردشگری، اصلی ترین محور توسعه همدان در اسناد بالادستی تعریف شده است، گفت: نقشه راه گردشگری و سرمایه گذاری در همدان نداریم.

وی با بیان اینکه همدان به لحاظ موقعیتی و آب و هوا از بهترین شهرهای کشور است، گفت: کیش در حوزه سرمایه گذاری نسبت به سایر شهرها در کشور جلوتر است.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان بیان کرد: سال 1401 اقداماتی برای توسعه گردشگری در همدان شروع کردیم و برای تکمیل زیرساخت ها تلاش داریم.

بادامی نجات اصلی ترین محور توسعه در اسناد بالادستی را گردشگری در همدان دانست و افزود: همدان با 10 مرکز استان کمتر از سه ساعت فاصله جاده ای داشته و این مهم به این معنی است که می تواند نیمی از جمعیت کشور را در این بازه زمانی جذب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه گردشگری و سرمایه گذاری در همدان نداریم

نقشه راه گردشگری و سرمایه گذاری در همدان نداریم