مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 21:302023-02-22اقتصادي

راه اندزای مدرسه بازرگانی در یزد/ بازرگانی، عامل رشد اقتصادی کشور است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به نقش بازرگانی در توسعه بازار کار و پیشرفت پایدار، گفت: این مهم با ایجاد مدرسه بازرگانی در برنامه تحولی یزد نوین دیده شده که به شدت نیاز به تمرکز برای تحقق دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مجید دهقانی زاده عصر امروز در نشست مرکز پیشرفت و عدالت استان با محوریت ارایه گزارش وضع موجود و پیگیری پروژ های محور بازرگانی مجموعه برنامه تحولی یزدنوین برگزار شد، اظهار کرد: حوزه بازرگانی، موتور محرک رشد اقتصادی استان و حتی کشور است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی با تاکید بر این که پروژه های حوزه بازرگانی برنامه تحولی یزد نوین مبتنی بر سند آمایش ملی و سند ترانزیت و بازرگانی کشور تدوین شده است، افزود: بر این اساس باید مرزهای جغرافیایی استان را در این حوزه گسترش داد و به دروازه ورودی کشورهای منطقه رسید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با بیان این که با ایجاد تمرکز و پیشبرد پروژه های این حوزه در برنامه تحولی یزد نوین در چند سال آینده کمک بزرگی به رشد اقتصادی خواهد داشت، گفت: هرچقدر هم تولید کننده خوب عمل کند اگر در بازرگانی و توسعه بازار کار تحولی در استان انجام نشود به هدف مدنظر نخواهیم رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندزای مدرسه بازرگانی در یزد/ بازرگانی، عامل رشد اقتصادی کشور است

راه اندزای مدرسه بازرگانی در یزد/ بازرگانی، عامل رشد اقتصادی کشور است