مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 20:302023-02-22اقتصادي

آغاز به کار بازارهای روز در چهارمحال و بختیاری از نیمه اسفندماه


استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه بازارچه های تعاونی و بازارهای روز در مرکز استان و دیگر شهرستان ها باید تا 15 اسفندماه آماده ارائه خدمات باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان چهارمحال و بختیاری گفت: ورود شخص رییس جمهور به روند اجرای طرح تنظیم بازار به دلیل امنیت و اهمیت موضوع بوده و باید از تمامی امکانات برای تحقق هرچه بهتر این مهم بهره گیری شود.

تنظیم بازار مطالبه جدی مردم است استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در بحث تامین اقلام هیچ گونه کمبودی در استان وجود ندارد، تصریح کرد: تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی، مطالبه جدی مردم است.

حیدری تاکید کرد: بازارچه های تعاونی و بازارهای روز در مرکز استان و دیگر شهرستان ها باید تا 15 اسفندماه آماده ارائه خدمات باشند.

وی ادامه داد: در هر شهرستان باید حداقل یک بازار روز برای ارائه صنایع دستی و اقلام دولتی راه اندازی شود و این طرح به شهرها نیز گسترش یابد.

استاندار بیان داشت: وزیر کشور در خصوص استفاده از ذخایر راهبردی با وزیر جهاد کشاورزی نامه نگاری کرده و این موضوع در حال پیگیری است.

افراد گران فروش و دانه درشت را رها نکنید حیدری با بیان اینکه در بحث نظارت بر توزیع باید پیگیر افراد گران فروش و دانه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار بازارهای روز در چهارمحال و بختیاری از نیمه اسفندماه

آغاز به کار بازارهای روز در چهارمحال و بختیاری از نیمه اسفندماه