مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 20:212023-02-22سياسي

معاون رییس جمهور: مشاور همراه برای زوجین در چهار سال اول زندگی تعیین می شود


انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده عصر امروز در نشست تخصصی با موضوع آخرین وضعیت قوانین توانمندسازی زنان سرپرست خانوار که توسط هسته ملی تخصصی حقوق زن و خانواده برگزار شد، اظهار کرد: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار فقط مربوط به کارآفرینی و حمایت های مالی نیست و این قشر در همه زمینه ها باید حمایت شوند.

وی با اشاره به اجرای کسب و کار پایدار خانواده محور گفت: با بانوان کارآفرین قرارداد بسته ایم که تعدادی زن سرپرست خانوار را تحت پوشش قرار دهند و در این راستا به بانوان کارآفرین تسهیلات می دهیم تا به این زنان آموزش دهند، مواد اولیه در اختیارشان قرار دهند و بازار فروش را برای آنها تامین کنند.

ایجاد اشتغال برای 2600 زن سرپرست خانوار معاون رییس جمهور افزود: این کار خیلی خوب پیش رفته است و با اجرای این مصوبه تاکنون برای 2600 زن سرپرست خانوار کار ایجاد شده و به دلیل اینکه بودجه ما محدود است از مشارکت و همکاری بنیاد برکت استفاده کرده ایم.

خزعلی ادامه داد: ذیل صندوق تعاون، صندوق زنان سرپرست خانوار را ایجاد کردیم و در ستاد ملی زن و خانواده مصوب کردیم، زنانی که برای دریافت تسهیلات ضامن ندارند، دولت ضامن آنها باشد و با کمک بانک رفاه توانستیم 60 میلیارد تومان تودیع در این صندوق داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: مشاور همراه برای زوجین در چهار سال اول زندگی تعیین می شود

معاون رییس جمهور: مشاور همراه برای زوجین در چهار سال اول زندگی تعیین می شود