مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 19:252023-02-22اقتصادي

ایجاد نمای رومی برای ساختمان تخلف است


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم عنوان کرد: مسئله ساخت ساختمان با نمای رومی چندین سال است که در استان قم مطرح شده ما بارها گفته ایم که نمای رومی تخلف است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، امین مقومی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم امروز در نشست خبری که به مناسبت روز مهندس برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: متاسفانه میزان ساخت و ساز در استان قم نسبت به سال گذشته کاهشی بوده اما پیش بینی می شود با اضافه شدن پروژه های طرح نهضت ملی مسکن بر این مقدار افزوده شود.

وی افزود: سال گذشته 2 میلیون متر مربع ساخت وساز در استان داشتیم که این آمار امسال به یک میلیون و 500 هزار متر مربع کاهش پیدا کرده؛ منتظر هستیم با آغاز ساخت اراضی 560 هکتاری این آمار به 3 میلیون متر مربع افزایش یابد.

*ارائه گزارش تخلفات ساختمانی برعهده سازمان نظام مهندسی است مقومی تصریح کرد: در خصوص تخلفات ساختمانی وظیفه سازمان این است که گزارش ها را به شهرداری اطلاع دهد ولی ما ضمانت اجرایی نداریم، مهندس ناظر ما گزارش تخلف را در سامانه ثبت می کند و ما در ادامه با شهرداری یا دادستانی مکاتبه می کنیم.

رییس سازمان نظام مهندسی ادامه داد: تعداد گزارش تخلفاتی که در سامانه ثبت می شود بسیار بالاست و با توجه به برخط بودن سامانه مدون این گزارش ها به مجموعه هایی که اجازه برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد نمای رومی برای ساختمان تخلف است

ایجاد نمای رومی برای ساختمان تخلف است