مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 19:252023-02-22دانش

آنچه فعالیت های جهاددانشگاهی و دانشگاه صنعتی بیرجند را پیوند می دهد


در دیدار هیات رییسه دانشگاه صنعتی بیرجند با رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی بر ادامه همکاری های قبلی و فعال سازی زمینه های همکاری آموزشی و پژوهشی جدید تاکید شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی در دیدار هیات رییسه دانشگاه صنعتی بیرجند با رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی بر ادامه همکاری های قبلی و فعال سازی زمینه های همکاری آموزشی و پژوهشی جدید تاکید شد.

عباسعلی رضاپور، رییس دانشگاه صنعتی بیرجند، امروز چهارشنبه سوم اسفند در این نشست ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی با جهاد دانشگاهی، از پیشنهاد اختصاص فضایی برای استقرار دفتر سازمان دانشجویان در دانشگاه و آموزش و بکارگیری دانشجویان علاقمند به خبرنگاری توسط خبرگزاری ایسنا استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی ایزدخواه، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی بیرجند نیز ضمن تقدیر از همکاری های قبلی جهاددانشگاهی با دانشگاه، بر ادامه فعالیت های مشترک دو نهاد تاکید کرد.

مصطفی اسماعیلی، معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی بیرجند با اشاره به توانمندی اساتید مهندسی شیمی و مواد دانشگاه صنعتی، خواستار همکاری بیشتر اساتید دانشگاه با مرکز تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه فعالیت های جهاددانشگاهی و دانشگاه صنعتی بیرجند را پیوند می دهد

آنچه فعالیت های جهاددانشگاهی و دانشگاه صنعتی بیرجند را پیوند می دهد