مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 17:452023-02-22اجتماعي

امدادرسانی با بالگرد ارتش به روستا های برف گیر شهرستان ایذه


عملیات امدادرسانی به روستا های مناطق برف گیر و سخت گذر شهرستان ایذه طی چند مرحله با استفاده از بالگرد توسط جمعیت هلال احمر و هوانیروز ارتش انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در پی بارش های چشمگیر در هفته های اخیر در بسیاری از مناطق کشور، ارتفاعات شهرستان ایذه و روستا های هم مرز با استان چهارمحال و بختیاری شاهد بارش برف شدید و بسته شدن بسیاری از راه های ارتباطی خود شدند.

در پی این مورد، کار جابه جایی اهالی این روستا ها به دلیل قرار داشتن در مناطق مرتفع و سخت گذر کوهستانی و عزیمت به بخش سوسن و شهر ایذه با سختی مواجه شده که این مسأله پای امدادگران و نیرو های خدماتی را به این مناطق باز کرد.

علاوه بر انتقال هوایی چند بیمار و مادر باردار به مراکز درمانی شهرستان ایذه، هوانیروز ارتش در شهرستان مسجدسلیمان به عنوان مرکز حمایتی شرق استان خوزستان از جمله شهرستان ایذه با همکاری جمعیت هلال احمر اقدام به حضور در بسیاری از این مناطق و ارائه خدمات و توزیع بسته های غذایی بین اهالی آن کردند.

کورش مهرزادگان رییس عملیات جمعیت هلال احمر استان خوزستان ظهر امروز در حاشیه یکی از ماموریت های هوایی برای امدادرسانی به پنج روستای گرفتار در برف در مناطق سخت گذر بخش سوسن در شهرستان ایذه در گفت و گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی با بالگرد ارتش به روستا های برف گیر شهرستان ایذه

امدادرسانی با بالگرد ارتش به روستا های برف گیر شهرستان ایذه