مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 17:252023-02-22ورزشي

علت اولیه مسمومیت دانش آموزان بروجردی اعلام شد


بر اساس اعلام اولیه کارشناسان، نقص فنی سیستم گرمایشی مدرسه و همچنین نشت گاز سالن ورزشی مجاور علت مسمومیت دانش آموزان بوده است.

- مسلم مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بروجرد، با اشاره به تشکیل جلسه شورای تامین این شهرستان در خصوص مسمومیت جمعی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه ، اظهار کرد: ابعاد مختلف این اتفاق با حضور کارشناسان از دستگاه های اجرایی بررسی و مورد پیگیری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طی روز گذشته و صبح امروز بنا بر گزارش بهداشت و درمان در مجموع 82 دانش آموز به علت استنشاق گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند که توسط نیروهای اورژانس و خانواده های افراد به بیمارستان های امام خمینی(ره) و آیت الله بروجردی منتقل شدند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه از 82 دانش آموز بستری شده در حال حاضر 11 نفر در بیمارستان هستند، افزود: مابقی دانش آموزان با مساعد شدن حال عمومی از بیمارستان مرخص شدند، ضمن اینکه حال عمومی دانش آموزان بستری شده نیز خوب است.

مرادی در خصوص علت حادثه نیز افزود: بر اساس اعلام اولیه دستگاه های فنی، نقص فنی سیستم گرمایشی مدرسه و همچنین نشت گاز سالن ورزشی مجاور علت مسمومیت دانش آموزان بوده است.

وی با بیان اینکه احتمال تعطیلی دبیرستان احمدیه برای هفته آینده بررسی خواهد شد، گفت: در حال حاضر در این زمینه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اولیه مسمومیت دانش آموزان بروجردی اعلام شد

علت اولیه مسمومیت دانش آموزان بروجردی اعلام شد