مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:252023-02-22فرهنگي

آغاز جشنواره تئاتر عروسکی رضوی در هرمزگان


سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از امروز چهارشنبه 3 اسفند ماه در بندرعباس آغاز بکار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، کنفرانس مطبوعاتی سیزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی روز چهارشنبه 3 اسفند ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین و اهالی رسانه استان در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدای جلسه اسمعیل جهانگیری ضمن تبریک به مناسبت اعیاد پیش رو بیان کرد: تقدیر و عنایت امام رضا (ع) است که این جشنواره مقارن با ماه شعبان شده است و از اصحاب رسانه که رویدادهای اداره کل را پوشش می دهند کمال تقدیر و قدردانی را دارم.

وی بیان کرد: انتشار مطالب و خبرهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نسبت به سایر دستگاهها به مراتب بیشتر است و این نشان از لطف و زحمات اهالی رسانه نسبت به این اداره کل می باشد.

جهانگیری گفت: 11 دوره از جشنواره در استان برگزار شده است و امیدواریم بتوانیم با کمک اهالی رسانه این دوره از جشنواره را با کیفیت بهتری برگزار نماییم.

وی ادامه داد: 54 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و پس از بازبینی آثار در مشهد توسط هیات داوران 10 نمایش به این دوره از جشنواره راه یافت ، که دو نمایش از هرمزگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشنواره تئاتر عروسکی رضوی در هرمزگان

آغاز جشنواره تئاتر عروسکی رضوی در هرمزگان