مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:202023-02-22اقتصادي

تدوین برنامه عملیاتی بیمه رازی با توجه به پنج چرخش استراتژیک


سرپرست مدیریت برنامه ریزی و تحول بیمه رازی از طراحی و تدوین برنامه عملیاتی این شرکت در سال 1402 خبر داد و گفت: پنج چرخش استراتژیک بیمه رازی نقشه راه شرکت در رسیدن به اهداف کلان شرکت است و با توجه به این موارد برنامه عملیاتی بیمه رازی در سال آینده در حال طراحی و تدوین است.

- آی ناز فرزانه مقدم سرپرست مدیریت برنامه ریزی و تحول بیمه رازی که مهمان پنجاه و هشتمین سه شنبه های پاسخگویی بود با اشاره به اینکه پنج چرخش استراتژیک مسیر حرکتی شرکت را نشان می دهد، اظهار کرد: در شرکت بیمه رازی با توجه به پنج چرخش استراتژیک برنامه ریزی سال 1402 طراحی و تدوین شده که پیش بینی می شود بعد از بررسی های نهایی، برنامه سال آینده طی دو هفته آینده ابلاغ شود.

وی ادامه داد: متناسب با برنامه عملیاتی 1402 توسعه و بهینه سازی ابزارها در دستور کار قرار دارد و در این مسیر به روزرسانی سند برنامه استراتژیک شرکت محقق شود و این موارد در حالی مطرح می شود که باید شرایط شرکت، صنعت بیمه و اقتصاد کشور با دقت بسیاری بررسی قرار گیرد.

سرپرست مدیریت برنامه ریزی و تحول بیمه رازی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ریزی 1402 تنها معطوف به کلیات عملیات شرکت است یا برای هر واحد ستادی برنامه ریزی مجزایی انجام خواهد گرفت، یادآور شد: اهداف، برنامه ها و ماموریت خاصی با همراهی مدیران ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه عملیاتی بیمه رازی با توجه به پنج چرخش استراتژیک

تدوین برنامه عملیاتی بیمه رازی با توجه به پنج چرخش استراتژیک