مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:202023-02-22اقتصادي

ارائه آموزش های ویژه اشتغال به 670 مددجوی نهاوندی


رییس کمیته امداد شهرستان نهاوند گفت: در 10 ماهه امسال 670 مددجو در شهرستان نهاوند با صرف هزینه 150 میلیون تومان آموزش های فنی وحرفه ای را فراگرفتند.

- ایسنا/همدان رییس کمیته امداد شهرستان نهاوند گفت: در 10 ماهه امسال 670 مددجو در شهرستان نهاوند با صرف هزینه 150 میلیون تومان آموزش های فنی وحرفه ای را فراگرفتند.

محمد مرادی توجه ویژه به آموزش مددجویان را یکی از نقاط درخشان برنامه های اشتغال کمیته امداد نهاوند عنوان و اظهار کرد: 670 مددجوی نهاوندی در 10 ماهه امسال از دوره های آموزشی در سه سطح مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه این آموزش ها به صورت مجازی و حقیقی انجام شده است، افزود: برای آموزش این تعداد از مددجویان، 150 میلیون تومان هزینه شده است که 60 درصد افراد آموزش دیده، بانوان تحت حمایت امداد بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد شهرستان نهاوند، مرادی استفاده از ظرفیت های نیکوکاران، مشاغل، متخصصان، کارفرمایان و کارآفرینان را از دیگر برنامه های راهبردی این نهاد عنوان کرد.

وی در پایان یادآور شد: این ظرفیت ها می تواند در زمینه آموزش، راهبری، هدایت و پشتیبانی شغلی مددجویان به کمک کمیته امداد بیاید و فرایند خودکفایی و توانمندسازی مددجویان را سریع تر و بهره ورتر سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های ویژه اشتغال به 670 مددجوی نهاوندی

ارائه آموزش های ویژه اشتغال به 670 مددجوی نهاوندی