مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:102023-02-22اجتماعي

54 هزار کارگاه فعال در استان کرمان وجود دارد


مدیر کل بیمه تأمین اجتماعی استان کرمان از فعالیت 54 هزار کارگاه فعال تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی در کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود شیخ شعاعی ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از کار آفرینان برتر گفت: حدود 550 هزار نفر بیمه شده اصلی در استان کرمان داریم که با افراد تحت تکفل به اضافه حدود 130 هزار مستمربگیر بازنشسته، حدود یک میلیون و 600 هزار نفر را شامل می شوند.

او با اشاره به اینکه در کل کشور هم اینک حدود 15 میلیون و 500 هزار بیمه شده اصلی در سازمان تأمین اجتماعی نام نویسی کرده اند، افزود: با افراد تحت تکفل و مستمری بگیران می توان گفت بیش از 10 میلیون نفر از این افراد، بیمه شدگان اجباری هستند که در کارگاه های تأمین اجتماعی مشغول به کار می باشند.

شیخ شعاعی با اشاره به اینکه 2.

3 درصد تعداد بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی در کل کشور تا پایان آذر به نسبت اسفند پارسال افزایش داشته است، تاکید کرد: 54 هزار کارفرما و کارگاه فعال در استان داریم.

او گفت: در استان حدود 2 هزار میلیارد تومان مطالبات از کارفرمایانی داریم که به علت مشکلات نتوانستند تعهد خودشان را در قبال بیمه شده و سازمان انجام دهند.

مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی استان کرمان بیان داشت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران که چندسال مغفول مانده بود در 2 سال اخیر انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 هزار کارگاه فعال در استان کرمان وجود دارد

54 هزار کارگاه فعال در استان کرمان وجود دارد