مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:352023-02-22بين الملل

تشکیلات خودگردان: آنچه در نابلس رخ داد تروریسم سازمان یافته دولتی است


نخست وزیر دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین حمله اسراییل به نابلس را که منجر به شهادت شش فلسطینی و مجروح شدن بیش از 60 نفر دیگر شد محکوم کرد.

- نخست وزیر دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین حمله اسراییل به نابلس را که منجر به شهادت شش فلسطینی و مجروح شدن بیش از 60 نفر دیگر شد محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) محمد آشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین این حمله را تروریسمی سازمان یافته دانست که اسراییل از طریق آن به دنبال صدور بحران داخلی خود به فلسطین است.

وی از سازمان ملل خواست از سیاست استانداردهای دوگانه که اسراییل را تشویق به ادامه اقدامات خصمانه علیه مردم فلسطین می کند، دست بکشد.

به نقل از میدل ایست، آشتیه ضمن عرض درود به مردم شهر الصابره که در طول این سال ها دست از فداکاری برنداشتند، تاکید کرد هر اقدامی که علیه مردم فلسطین اعمال شود، آنها را از ادامه مبارزات مشروع خود برای دستیابی به اهداف شان یعنی آزادی، پایان دادن به اشغال و ایجاد کشور مستقل با پایتختی قدس، باز نخواهد داشت.

وزارت بهداشت فلسطین در تازه ترین بیانیه خود اعلام کرد که شمار شهدای حمله به نابلس تا این لحظه به شش نفر و شمار مجروحان هم به بیش از 60 نفر رسیده که حال شماری از آنان وخیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان: آنچه در نابلس رخ داد تروریسم سازمان یافته دولتی است

تشکیلات خودگردان: آنچه در نابلس رخ داد تروریسم سازمان یافته دولتی است