مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:552023-02-22فرهنگي

یادمان استاد حسن ناهید در فرهنگسرای ارسباران


یادمان استاد حسن ناهید ، موسیقی دان، پیشکسوت و نوازنده پر سابقه و چیره دست ساز نی در روز جمعه 5 اسفند ماه 1401، ساعت 11در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یادمان استاد حسن ناهید، موسیقی دان، پیشکسوت و نوازنده پر سابقه و چیره دست  ساز نی روز جمعه 5 اسفند ماه 1401، ساعت 11 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

در این برنامه که باحضور پیشکسوتان، اهالی موسیقی، فرهنگ و هنر برگزار می شود سخنرانی، پخش کلیپ و چند اجرای موسیقی انجام خواهد شد.

حسن ناهید  (2 تیر 1322کرمان – 27 بهمن 1401  تهران ) در شهر کویری کرمان متولد شد و از سن 10 سالگی به موسیقی علاقمند گردید و با تهیه یک فلوت و نواختن این ساز بادی مراحل اول آموزش موسیقی را نزد خود شروع کرد .

سپس به شیراز می رود و در این شهر مشغول تحصیل می شود تا سال پنجم متوسطه بدون نت نزد خود تمرین می کند و پس از چندی در اردوی رامسر در مسابقه که بین دانش آموزان سراسر کشور برگزار شده بود، آقای محمد میرنقیبی، هنرمند شایسته گلها وی را برنده اول مسابقه اعلام می دارد و آینده نیز نشان داد که انتخابی شایسته و به جا از طرف ایشان بوده است .

پس از چندی حسن ناهید، به فرهنگ و هنر دعوت می شود و در ارکسترهای متعدد این اداره، همکاری خود را آغاز می نماید، در همین دوران مدت ها جهت تعلیم نت نزد آقای حسین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان استاد حسن ناهید در فرهنگسرای ارسباران

یادمان استاد حسن ناهید در فرهنگسرای ارسباران