مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:502023-02-22ورزشي

یزد میزبان 871 دانش آموز نخبه از سراسر کشور


چهاردهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی با حضور حدود 870 دانش آموز مبتکر و نوآور از سراسر کشور به میزبانی یزد برگزار می شود.

- ایسنا/یزد چهاردهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی با حضور حدود 870 دانش آموز مبتکر و نوآور از سراسر کشور به میزبانی یزد برگزار می شود.

سید امین درخشان مسئول دبیرخانه ی این دوره از رقابت ها در گفت وگو با ایسنا در این رابطه تصریح کرد: استان یزد طی روزهای 18 و 19 اسفندماه در قالب چهاردهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی میزبان حدود 871 نفر از دانش آموزان مبتکر و نوآور از سراسر کشور خواهد بود تا در 19 رشته در حوزه فناوری های نوین و مهارت های نرم و محور خلاقیت و نوآوری به رقابت بپردازند.

وی با بیان این که در مرحله اول این رقابتها بیش از 10 هزار نفر ثبت نام کردند، گفت: پس از داوری آثار مرحله اول این مسابقات که بهمن ماه انجام شد، 871 دانش آموز شامل 354 دانش آموز دختر و 518 دانش آموز پسر به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.

درخشان عنوان کرد: این دانش آموزان در مرحله دوم مسابقات و طی دو روز در محل دانشگاه یزد و دانشگاه علم و هنر در رشته های مهارت و خلاقیت، سواد مالی، برنامه نویسی کودکان، قصه گویی، زیست شناسی، شیمی، برنامه نویسی کودکان(اسکرچ جونیوز)، ایده پردازی، تئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد میزبان 871 دانش آموز نخبه از سراسر کشور

یزد میزبان 871 دانش آموز نخبه از سراسر کشور