مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:402023-02-22فرهنگي

توجه به مخاطب اولویت سازمان سینمایی است/ پیام امیدبخش سینما


محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در نشست هفتگی با مدیران سازمان بر اهمیت جلب مخاطب گسترده و برنامه ریزی جدی برای رونق حوزه مستند و پویانمایی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، پنجاه و نهمین نشست هفتگی رییس سازمان سینمایی با معاونان و مدیران مؤسسات تابعه، سه شنبه دوم اسفند 1401 در محل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی برگزار شد.

در این جلسه، رییس سازمان سینمایی با تشریح وضعیت سینمای ایران، درباره اولویت ها و چشم اندازهای برنامه ها و طرح های سال آینده و همچنین اقدامات و برنامه های مرکز گسترش در سالی که گذشت و سال 1402 صحبت کرد.

در بخش دیگری از این جلسه، مدیرعامل، معاونان و مدیران مرکز گسترش ضمن ارائه گزارش درباره عملکرد، فعالیت ها و اقدامات سال 1401، درباره چشم انداز، طرح ها و برنامه های سال 1402 صحبت کردند.

حاضران در جلسه نیز، علاوه بر بحث از سینمای ایران، درباره وضعیت تولیدات مستند و پویانمایی، نحوه توزیع، اکران و نمایش صحبت کرده و پیشنهادهایی ارائه دادند.

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در آغاز این نشست با اشاره به فعالیت های مرکز گسترش در یک سال اخیر گفت: آنچه در مرکز مشاهده می کنیم، تلاش برای ارتقای کیفیت سینمای مستند، سینمای هنری و سینمای اندیشه مند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مخاطب اولویت سازمان سینمایی است/ پیام امیدبخش سینما

توجه به مخاطب اولویت سازمان سینمایی است/ پیام امیدبخش سینما