مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:352023-02-22سياسي

شهید مهندس غلامعباس فروزنده شهید شاخص 1402 استان فارس شناخته شد


شهید مهندس غلامعباس فروزنده به عنوان شهید شاخص سال 1402 معرفی و ضمن رونمایی از تمثال این شهید عزیز، از خانواده ایشان تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیین تجلیل از مهندسین برتر و شهدای مهندس استان فارس، با حضور مهندسین بسیجی و مسئولین کشوری و استانی به میزبانی اتاق بازرگانی در شیراز برگزار شد.

در این مراسم که در راستای برگزاری رزمایش ملی تخصصی جهادگران عمران و معماری  برگزار شد علاوه بر معرفی شهید شاخص سال 1402 فارس، از مهندسین جهادگر بسیجی فارس نیز تقدیر شد.

دراین برنامه، ضمن تقدیر از خانواده شهید شاخص سال 1401، شهید روزیطلب، شهید مهندس غلامعباس فروزنده به عنوان شهید شاخص سال 1402 معرفی، و ضمن رونمایی تمثال این شهید عزیز، از خانواده ایشان تقدیر شد.

در ادامه این آیین سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در گردهمایی مهندسین بسیجی و آیین تجلیل از مهندسین برتر و شهدای مهندس خاطرنشان کرد: هرجا که خداوند در قلب ها جای داشته باشد، بشر کارش را درست انجام می دهد و اگر خدا از قلب برود، هر کاری از دست بشر علیه بشر برمی آید و به همین خاطر تاکید ما بر این است که بسیج مهندسین، افراد متخصص با نیات الهی را مسوول ساخت و ساز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید مهندس غلامعباس فروزنده شهید شاخص 1402 استان فارس شناخته شد

شهید مهندس غلامعباس فروزنده شهید شاخص 1402 استان فارس شناخته شد