مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-22سياسي

پیشنهاد «دلخوش» برای استفاده از مبادله کالابه کالا با کشورهای همسایه


نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی به دولت پیشنهاد داد تا در مبادلات تجاری با کشورهای همسایه و منطقه از مبادله کالا به کالا یا جایگزینی پول همان کشورها برای تجارت استفاده کند.

- پیشنهاد دلخوش برای استفاده از مبادله کالابه کالا با کشورهای همسایه نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی به دولت پیشنهاد داد تا در مبادلات تجاری با کشورهای همسایه و منطقه از مبادله کالا به کالا یا جایگزینی پول همان کشورها برای تجارت استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدکاظم دلخوش در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که در حوزه نانو و دفاعی و برخی بخش ها بسیار خوب پیش رفته ایم عملکرد دولت و مجلس را در بخش اجرایی و نظارتی قابل نقد دانست و ادامه داد: در مجلس به طرح ها و لوایحی می پردازیم که در حوزه کلان نقشی ندارد.

دائم هم تذکر می دهیم و به جایی نمی رسیم که اگر با همین شیوه پیش برویم، آینده خوبی نداریم و آسیب می بینیم.

وی هم چنین با اشاره به این که امروز دشمنان در تحریم نقطه ضعف را پیدا کرده اند که همان دلار و یورو است و روی آن با عناوین مختلف کار می کنند پیشنهاد داد: اگر نمی توانید روی پول منطقه کار کنید با روسیه مبادله کالا به کالا یا پولی با روبل آن ها داشته باشید و یا با هند و چین وارد مبادلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد «دلخوش» برای استفاده از مبادله کالابه کالا با کشورهای همسایه

پیشنهاد «دلخوش» برای استفاده از مبادله کالابه کالا با کشورهای همسایه