مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-22سياسي

قرارگیری اخلاق در کنار علم از فرد امثال استاد «درویزه ها» می سازد


استاندار گیلان با تاکید بر بسط و گسترش معیارهای اخلاقی در کنار علم و دانش گفت: قرارگیری اخلاق در کنار علم و دانش از فرد امثال استاد درویزه ها می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در همایش ملی تکریم و الگوسازی زنده یاد ابوالفضل درویزه در تالار حکمت دانشگاه گیلان، اظهار کرد: موفقیت های اساتید برجسته ای چون زنده یاد درویزه برگرفته از روحیه ایمانی و اعتقادی بوده است.

وی با اشاره به اثرگذاری سبک زندگی اسلامی در دستیابی به موفقیت ها و جایگاه رفیع علمی، افزود: مسیر سعادتمندی و اعتلای علمی در گرو زندگی سالم، آبرومند و آمیختگی با معنویت است.

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان در بخش نخبه پروری بسیار غنی است، گفت: پرورش نخبگان و اساتید علمی با برنامه محوری و استعداد باوری صورت می گیرد.

عباسی با اشاره به ویژگی های مثال زدنی زنده یاد درویزه در ابعاد مختلف، بیان کرد: شخصیت چند بعدی استاد درویزه باید برای نسل جوان مورد تبیین و بازخوانی قرار گیرد.

وی با تاکید بر انتقال تجارب و اندوخته های بزرگانی چون زنده یاد درویزه به نسل جوان، افزود: الگوسازی اساتید و نخبگان برای جوانان از مهم ترین نیازهای امروز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگیری اخلاق در کنار علم از فرد امثال استاد «درویزه ها» می سازد

قرارگیری اخلاق در کنار علم از فرد امثال استاد «درویزه ها» می سازد