مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:102023-02-22اقتصادي

جوراب های ساخت «جامیشلو»


روستای جامیشلو از توابع بخش مرکزی شهرستان رزن با 280 خانوار شامل جمعیتی افزون بر 846 نفر بوده که با دارا بودن کارگاه های مختلف جوراب بافی و سری دوزی در این کارگاه ها اشتغال مناسب و پایداری را برای اهالی روستا از جمله بانوان ایجاد کرده است.

- ایسنا/همدان روستای جامیشلو از توابع بخش مرکزی شهرستان رزن با 280 خانوار شامل جمعیتی افزون بر 846 نفر بوده که با دارا بودن کارگاه های مختلف جوراب بافی و سری دوزی در این کارگاه ها اشتغال مناسب و پایداری را برای اهالی روستا از جمله بانوان ایجاد کرده است.

در حال حاضر به طور متوسط سالیانه 170 هزار جین جوراب توسط کارگاه های جوراب بافی در حال فعالیت روستای جامیشلو تولید و روانه بازار می شود که به طور قطع حمایت هر چه بیشتر از این کارگاه ها از نقش مؤثری در اشتغال دوچندان و رونق اقتصادی این روستا و حتی روستاهای همجوار جامیشلو برخوردار خواهد بود.

حمایت و پشتیبانی مسئولان از راه اندازی کارگاه های تولیدی در روستاها، در عمل جوابگو بوده و انگیزه مردم را برای مشارکت و باور توانمندی های خود بیشتر خواهد کرد.

فعالیت روستای جامیشلو در حوزه جوراب بافی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روستای جامیشلو در حوزه جوراب بافی فعالیت بسیار خوبی دارد و جوراب بافی در این روستا فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوراب های ساخت «جامیشلو»

جوراب های ساخت «جامیشلو»