مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:252023-02-22سياسي

امور جوانان هلال احمر بوشهر پیشگام ارائه خدمات بشردوستانه است


معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهرگفت: امور جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر در انجام خدمات بشردوستانه در طرح ها و برنامه های مختلف به آحاد جامعه خدمت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود مظفری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر در امورات و انجام خدمات بشردوستانه در طرح ها و برنامه های مختلف به آحاد جامعه خدمت می کند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: در طرح ایمنی و سلامت نوروزی این معاونت با حضور اعضای جوان خواهر و برادر در قالب پست های ایمنی و سلامت نسبت به ارائه خدمات بشردوستانه امدادی به مسافرین نوروزی در ایام نوروز در سطح استان اقدام می کند.

وی گفت: همچنین در طرح ها و برنامه هایی همچون رفیق خوشبخت ما، چلچراغ و بانی مهر نسبت به خلق آثار هنری مانند فیلم، عکس، کلیپ و سایر آثار از خود در این طرح ها شرکت می کنند.

اجرای طرح ملی دادرس معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد:.

طرح های رفیق خوشبخت ما و چلچراغ در خصوص سردار دل ها شهید سلیمانی است و طرح بانی مهر با اهدای نوشت افزار و کیف به دانش آموزان به وزارت از سوی افراد خیر و با همکاری سازمان جوانان در اول مهرماه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امور جوانان هلال احمر بوشهر پیشگام ارائه خدمات بشردوستانه است

امور جوانان هلال احمر بوشهر پیشگام ارائه خدمات بشردوستانه است