مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-22اقتصادي

اجرای«طرح تسهیل گری جمعیت و خانواده» در روستاهای امتلر و ملابداغ


دبیرستاد جمعیت شهرستان رزن از اجرای«طرح تسهیل گری جمعیت و خانواده» در روستاهای امتلر و ملابداغ خبر داد و گفت: این طرح برای نخستین بار در کشور به صورت پژوهشی و عملی آغاز به کار می کند.

- همدان- دبیرستاد جمعیت شهرستان رزن از اجرای طرح تسهیل گری جمعیت و خانواده در روستاهای امتلر و ملابداغ خبر داد و گفت: این طرح برای نخستین بار در کشور به صورت پژوهشی و عملی آغاز به کار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شکیبا کولیوند ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اندیشه ورزی جمعیت و خانواده شهرستان رزن با بیان اینکه میزان کل جمعیت زنان در این شهرستان حدود 37 هزار نفر است، گفت: جمعیت بانوان همسردار 10 تا 54 ساله ای که فرزندی ندارند در شهرستان رزن به تعداد 3 هزار و 220 نفر می رسد.

وی ادامه داد: میزان نرخ باروری شهرستان رزن بالاتر از میانگین استانی و برابر 1.

9 است اما باید برای ارتقای این میزان تلاش کرد.

مشاور امور بانوان و خانواده شهرستان رزن از اجرای طرح تسهیلگری جمعیت و خانواده در روستاهای امتلر و ملابداغ در این زمینه خبر داد و گفت: این طرح برای نخستین بار در کشور به صورت پژوهشی و عملی آغاز به کار می کند.

کولیوند با تصریح بر اینکه باید تمامی دستگاه های اجرایی در راستای هر چه بهتر اجرا شدن این طرح پای کار باشند، عنوان کرد: دیدار با مادران جوان دارای سه فرزند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای«طرح تسهیل گری جمعیت و خانواده» در روستاهای امتلر و ملابداغ

اجرای«طرح تسهیل گری جمعیت و خانواده» در روستاهای امتلر و ملابداغ