مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:302023-02-22سياسي

561 نفر از عوامل اغتشاشات ایلام مشمول عفو رهبری شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عمران علی محمدی اظهار داشت: رییس قوه قضاییه 16 بهمن ماه گذشته در نامه ای به مقام معظم رهبری خواستار عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه های عمومی و انقلاب و سازمان .

- رییس کل دادگستری ایلام گفت: 561 نفر در این استان که در جریان اغتشاشات اخیر پرونده برای آن ها تشکیل شده بود، مشمول عفو صورت گرفته از سوی مقام معظم رهبری شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عمران علی محمدی اظهار داشت: رییس قوه قضاییه 16 بهمن ماه گذشته در نامه ای به مقام معظم رهبری خواستار عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیرو های مسلح در سراسر کشور شدند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب، با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر موافقت کردند.

رییس کل دادگستری ایلام یادآور شد: این دستور رهبری معظم انقلاب در استان ایلام نیز اجرایی شده و تاکنون 561 نفر از عوامل اغتشاشات اخیر مشمول عفو شده اند و پرونده تعدادی دیگر نیز برای قرارگیری در این موضوع در دست بررسی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

561 نفر از عوامل اغتشاشات ایلام مشمول عفو رهبری شدند

561 نفر از عوامل اغتشاشات ایلام مشمول عفو رهبری شدند