مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:302023-02-22ورزشي

کدام چهره های معروف زیر آوار زلزله مدفون شدند؟


شمار قربانیان زلزله ترکیه طی روزهای اخیر از مرز 40 هزارنفر عبور کرده و این در حالی است که عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.

در این میان هرچند وقت یکبار هم خبری از درگذشت یکی از چهره های نامدار ترکیه می شود - ایسنا پلاس: بر اساس تایید رسانه های ترکیه تا کنون تعدادی از چهره های ورزشی و هنری در این حادثه تلخ درگذشته اند؛ اما این چهره ها چه کسانی هستند؟ کریستین آتسو و یک مرگ تلخ دو روز پیش بود که پیکر بی جان کریستین آتسو، ستاره غنایی تیم هاتای اسپور از زیر آوار بیرون کشیده شد.

کریستین آتسو درست ساعاتی پیش از زلزله مهیب 7.

8 ریشتری با یک شوت دروازه کاسیم پاشا را باز کرد و سه امتیاز را به تیمش هدیه داده بود اما کمی بعد زمین لرزه در منطقه کهرمانماراش سرنوشت آتسو را تغییر داد و آن شادی چند ساعت بیشتر دوام نداشت.

نیروهای امدادی چند روز برای نجات جان او تلاش کردند تا اینکه سرانجام خبر تلخ درگذشت او مخابره و کریستین آتسو در 31 سالگی جاودانه شد.

چاغداش چانکایا، زیلان تیگریس و یک پایان سهمگین امدادگران چند روزی امید داشتند، که پیکر چاغداش چانکایا (بازیگر ترک) و همسر موسیقیدانش زیلان تیگریس را از زیر آوارهای آپارتمان 9 طبقه سوزلِ دیاربکر زنده نجات دهند اما مرگ به آن دو نیز امان نداد و امدادگران در این عملیات نجات ناموفق بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام چهره های معروف زیر آوار زلزله مدفون شدند؟

کدام چهره های معروف زیر آوار زلزله مدفون شدند؟