مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:152023-02-22سياسي

مسیر نخبه پروری برای نسل آینده از دل تکریم شخصیت های بزرگ می گذرد


رییس دانشگاه گیلان با تاکید بر تکریم و بزرگداشت شخصیت های برجسته علمی و فرهنگی گفت: مسیر نخبه پروری و الگوسازی برای نسل بعد از دل همایش های تکریم شخصیت های بزرگ می گذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرید نجفی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش ملی تکریم و الگوسازی زنده یاد ابوالفضل درویزه در تالار حکمت دانشگاه گیلان، اظهار کرد: استاد درویزه از شخصیت های در تراز انقلاب اسلامی بود و شخصیت پردازی این افراد باید مورد تاکید قرار گیرد.

وی ادامه داد: استاد درویزه در دوران حیاتش منشأ خیر و برکت برای استان گیلان و جامعه دانشگاهی بود و سال ها در عرصه صادقانه کوشید.

رییس دانشگاه گیلان با تاکید بر تکریم و بزرگداشت شخصیت های برجسته علمی و فرهنگی بیان کرد: مسیر نخبه پروری و الگوسازی برای نسل بعد از دل همایش های تکریم شخصیت های بزرگ می گذرد.

نجفی با بیان اینکه آینده به وجود تجارب و اندوخته های بزرگانی چون زنده یاد ابوالفضل درویزه نیاز مبرم دارد، اضافه کرد: بهره گیری از اندوخته های ارزشمند اساتید، نخبگان و بزرگان راه رسیدن به تعالی را هموار می کند.

گفتنی است؛ پروفسور ابوالفضل درویزه یکی از چهره های برجسته علمی استان و عضو هیئت علمی بازنشسته گروه مهندسی مکانیک دانشگاه گیلان بود که در سن 64 سالگی بر اثر بیماری از دنیا رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر نخبه پروری برای نسل آینده از دل تکریم شخصیت های بزرگ می گذرد

مسیر نخبه پروری برای نسل آینده از دل تکریم شخصیت های بزرگ می گذرد