مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:002023-02-22سياسي

اجرای ماده 4 در روستاهای رضوانشهر


فرماندار رضوانشهر از اجرای ماده 4 در سه روستای این شهرستان خبر داد و گفت: ساماندهی و تعیین تکلیف سه روستای هفت دغنان هاشم آباد، دیلج محله و کیشه خاله در حال انجام است.

- سید نادر صفوی میر محله در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای ماه 4 قانون ساماندهی شهرستان رضوانشهر، اظهار کرد: نقش و اثرگذاری روستاییان و ساکنین مناطق روستایی در بخش های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکنون بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت مردمی سیزدهم به روستاییان، افزود: توسعه، برقراری عدالت اجتماعی و تقویت زیرساخت های امکانی در روستاها در اولویت سیزدهم است.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به تعیین تکلیف اراضی منابع ملی در روستاها، بیان کرد: اجرای ماده 4 در مناطق روستایی بخش زیادی از مشکلات روستاییان در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست برطرف می کند.

صفوی از اجرای ماده 4 در 3 روستای رضوانشهر خبر داد و اضافه کرد: ساماندهی و تعیین و تکلیف 3 روستای هفت دغنان هاشم آباد، دیلج محله و کیشه خاله در حال انجام است و تا پایان سال این آمار به 12 روستا افزایش پیدا می کند.

وی پا اشاره به دغدغه دولت سیزدهم در تأمین مسکن بویژه روستاییان، افزود: با اجرای ماده 4، ساماندهی مسکن روستایی تسهیل بخشیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ماده 4 در روستاهای رضوانشهر

اجرای ماده 4 در روستاهای رضوانشهر