مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-22سياسي

2 هزار معتاد متجاهر در البرز ساماندهی شدند


2 هزار معتاد متجاهر طی یک سال در 5 اردوگاه ماده 16 استان ساماندهی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی صبح چهارشنبه در سی و چهارمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین داودی امام جمعه اشتهارد در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه با بیان اینکه توانمندسازی 66 محله کم برخوردار استان، هدف این قرارگاه هستند اعلام کرد که امروز موضوعات محله صدرا در شهرستان اشتهارد مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اشتهارد 3 محله کمتر برخوردار هدف این قرارگاه دارد، ادامه داد: فرماندار اشتهارد و مسئولان مربوطه باید با توجه ویژه ای در خصوص توانمندسازی این محله ها اقدام کنند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه باید اعتبارات استان برای ساماندهی و رسیدگی به محله های محروم احصا شده معطوف شود، گفت: درآمدهای شهرداری ها از محل ارزش افزوده باید در محله های محروم صرف شود.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه های استان باید اعتبارات خود در محله های محروم البرز متمرکز کنند تا اقداماتی مشهود و محسوس و درخور شأن مردم محقق شود.

عبداللهی گفت: اشتهارد برای بهمن ماه امسال حدود 7 میلیارد تومان از محل ارزش افزوده دریافت خواهد کرد و باید برای حل مشکلات و ارتقا زیرساخت های عمرانی 3 محله محروم استفاده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار معتاد متجاهر در البرز ساماندهی شدند

2 هزار معتاد متجاهر در البرز ساماندهی شدند